börjar känna mig väldigt duktig nu

2009-01-22 - 07:49:25 / Cissi möter världen
Nu börjar jag känna mig väldigt duktig :)
Äter rätt förutom en extra macka som blev igår, har tränat tre dagar i rad ganska
intensiva pass. Har nog verkligen fastnat för spinning, det är riktigt roligt.
Ska kanske snart börja med cambridge dieten igen, trots mitt misslyckade försök sist då ja bara
fick huvudvärk jätte yrslig och nästan svimmade. Men jag gick ner 4 kg på 3 så något hjälpte det iallafall
Men men. Nu ska ja till skolan. Har engelska redovisning om Youth Crime
Önska mig lycka till för det lär behövas!
1 Kommentarer
Therese

Vad duktig du är.-

2009-01-22 @ 11:27:19
URL: http://thessiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: