jag mår nog inte så bra

2009-01-04 - 21:24:55 / Cissi möter världen
Du förstörde kvällen igår, eller egentligen så var de kanske min godtroghet som förstörde det
Trodde du kunde bete dig som folk, men på krogen och med alkohol i kroppen så kan du nog inte de.
Ska sluta tro på männsikor, eller ska nog sluta tro på att du kan bete dig med alkohol i närheten.
Förlåt för min ilska, men jag trodde verkligen det skulle blivit annorlunda.

Och sen till dig min käraste, vad hände egentligen igår?

Inte med syftet att jag inte kommer ihåg, för det gör jag.
Allt som sas och allt som hände. men  ändå.
Hur kommer de sig att man kan gå nästan halvvägs till Oxelösund
i jakten på sin älskade?
1 Kommentarer
Tezza

alkohol är skit, det förstör relationer, men endå så ska det va så svårt o hålla sig borta från skiten.

2009-04-08 @ 21:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: