Jahapp så blev man själv idag..

2009-01-24 - 10:38:32 / Cissi möter världen
Idag åkte min pussmums på övning, fast han inte ville..
Visserligen är det bara en natt, men hade sett fram emot att ha en liten mys kväll
och sen sova länge imorn bitti och så käka en riktigt god frukost och sen ut och gå.
Men det får bli någon annan helg när jag är hel ledig..

Idag ska ja antagligen åka till jysk med mamma och handla lite möbler,
en fin stor skänk och några tavelhyllor. Sen måste ja diska en massa och så.
Men just nu funderar jag på om jag ska lägga mig i sängen igen och sova en stund.
Eller om ja ska dra ner någon riktigt bra kärleksfilm och titta på. :)
Tittade på P.s I love you igår och den var riktigt fin!
Så den kan ja rekomendera.

So long så länge!
1 Kommentarer
Marcela

Jag vill se den filmen, har velat det i några månader nu, men det blir aldrig av. Riktigt gråtfilm har jag hört?

2009-01-24 @ 12:08:18
URL: http://mdiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: