lagom trött

2009-07-26 - 06:23:56 / Cissi möter världen
Sitter nu och halvsover samtidigt som jag försöker få i mig en macka och mjölk.
Somnade halv 2 och gick upp halv 6 för jag skulle duscha.. Inte nog med det låg jag vaken mellan 4-4.30 vet inte varför.
Kommer somna tidigt ikväll. Tur att jag jobbar eftermiddag imorn så man får lite sovmorgon :)
Jobbar 7-14.30 idag sen blir det direkt på bussen vidare till Nyköping.
Då blir det 5 års kalas med allt det som hör till och sen hem till sängen i villan!
Skönt att vara husvakt! Jajamensan. inte för att jag sovit där än dock :P
Älsklingen sov där i natt för vi har hunden o ja sov här för det var tidig morgon och katten.
Men i natt då blir de till o sova där. Stackars min kissi miss får vara själv länge =( men
de är bara 2 dagar det kommer vara såhär sen flyttar nog hon med ut.
nej hårtorkan skriker på mig. Bye
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: