did you perish like a fading horse?

2009-07-07 - 12:09:36 / Kärlek
Jag kände dig utan och innan förut, vi tänkte samma tankar gjorda samma saker
Sen kom den där sommaren, jag och min idioti började prioritera fel saker, fel personer.
Vet inte varför eller något vet bara att våran kontakt inte blev den samma igen.
Nu har det gått 2 år sen dess och vi började om, byggde och och det blev bra. Inte som förut men bra.
Nu vet jag inte saker längre, vet inte din favorit musik just nu, och förut visste jag till o med vad du hade på dig fast vi inte sågs. Det finns mycket som har hänt jag flyttade till en annan stad, blev sambo, fick ny lägenhet och en till familj. Du fick pojkvän, mer jobb och bättre betyg. Tiden rusade förbi oss både två, som om vi missade bussen på varsin ort.
Vi ska ses nu i veckan och jag längtar så, bara få sitta ner du och jag, ensamma och prata fika och du får se min nya lägenhet hur fint det har blivit. Jag får höra om ditt liv, exalteras igen av min nyfikenhet.
Saknar dig, Saknar oss
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: