Äntligen hemma!

2009-06-02 - 00:55:13 / Cissi möter världen
Det är skönt att vara hemma, det ska jag säga er.
Har haft det underbart i Egypten med kultur ombyte och snorkling och jeep safari
i öknen, kamelridning, massa fiskar och en hel del strand badande.
Kamelridning var roligt, gjorde dock ont att gå ner ifrån den för fick blåmärke på ryggen.
Ni som ridit kamel vet varför man får de. De är otroligt höga och när de sätter sig ner så niger de
och då åker man framåt o kan slå i som ja gjorde i piggen bak o då får man blåmärke.
Resan har varit skön, tempraturer mellan 35-43 på dagen och sällan under 30 på natten
Vattnet var dryga 25 grader helt okey :)
Alla bilder kommer när ja laddat kameran i datan, är en hel del o gå igenom!
Ätit inte så god mat, största besvikelsen. Har varit dålig rätt mkt i magen tack vara kallt vatten o smutsiga pengar
trots mitt alkohol badande med händerna.
Aja en kort summering av resan. 1 gång men inte igen!
1 Kommentarer
Malin

Härligt att du är hemma igen! Låter som du haft en trevlig resa.



Jag har ridit kamel en gång, när jag var typ fem år :P

2009-06-02 @ 08:42:47
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: