Förstörd

2009-03-03 - 20:22:11 / Träning och kost
Länge sedan jag kände mig så förstörd, så misslyckad så ursäkta ordvalet igen tjock.
Var precis det dom pekade på på mönstringen, mitt bmi och att jag bara cyklade en 2/3 på konditionen.
Fick en 6/7 på inskrivningen där medel är 4 så det är ju bra. Och allt annat gick as bra,
men just min vikt och det låga resultatet i cyklingen gjorde att de avslog min mösntrings ansökan.
Sprang in på toa som ett litet barn, grät mig tom på tårar, ta emot papprena gå ner för trappan
och sen gråta hejdlöst lite till i andreas famn.
Det enda jag kände mig efter allting var misslyckad, förstörd och krossad, som en liten bananfluga man mosat i handen för att sen skölja av den. Krossad och meningslös. Blev sjukt arg på den där sjuksköterskan som kommer fram efteråt och säger, gå ner 15 kg och kom tillbaka sen. jag började då undra om dom ville ha mig anorextisk när ja kommer dit eller hur fan dom tänkt. Då muskler och vältränade personer väger lite mer. Men aja.
Säger hon de så får ja väl gå ner 15 kg och passa in i deras "normala mall" aja, skönt att jg är smart ialalfall haha.
Meffo.
Sitter och skriver en kaloritabell nu på alla måltider ja ska äta och hur mkt ja ska få i mig per dag. Räknat på att snittet är 1500kcal per person och dag och om ja då minskar ner det till 100kcal om dagen + normal träning 3-4ggr i veckan kan det fungera. Men som vanligt när ja ger mig in på projekt går dom inte alltid så bra som min planering går.
De brukar sluta med ett hopplöst misslyckande på grund av en dålig dag o sen ändrat mönstret och sen
går tillbaka. Men ska ge mig fan på det.

Never gve up your dreams!
1 Kommentarer
Anonym

Vad fick du för siffra på psyktestet? Hann du komma så långt?

Tips är att du äter normalt och tränar kondition, axlar och knän utav fan. Försök inte gå ner i vikt med fuckup metoder för att du kommer inte att klara av lumpen sen om du kommer in. Där äter man minst fyra gg om dagen, riktiga mål! Kämpa!

2009-03-13 @ 21:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: