Idag kände jag mig faktiskt snygg

2009-03-19 - 21:07:59 / Träning och kost


Kände mig enkel och snygg idag, inget märkvärdigt på mig..
Jeans som sitter lite högre i magen, vit haltertneck linne och grå långärmad
Enkelt men fick mig att känna mig snygg :) haha
Längsen jag lade upp en helkropps bild, men nu kommer en som är tagen idag
så får ni kanske perspektiv när ni läser...

Dagens kcal tar jag inte ens upp, då jag maxstigit det med massor.
Firar för övrigt 6 månader med Andreas idag, därav lite mer kcal och firande =)
Plus en fin fika med en av mina bästa vänner, längesen sist så kändes riktigt skönt och mysigt<3
2 Kommentarer
emma

det tyckte jag med, verkligen.

2009-03-22 @ 22:24:39
Ludmilla

Du är skitsnygg!

Det är mycket roligare att läsa om det istället för dina räknande med kalorier...

2009-03-22 @ 22:25:16
URL: http://ludmilla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: