Jobbat idag

2009-03-01 - 17:21:13 / Cissi möter världen
Började min dag med Havregrynsgröt och lite äppelmos (blir tråkigt annars)
Tog bussen in till nyköping, gick till jobbet.
Jobbade och sen gick jag till bussen och kom hem.
Total promenad 5 km sen blir de nog träning ikväll :)
Känner mig lite dålig för har bara tränat ordentligt två ggr men promenerat mycket och det är skönt.
Igår blev det en total slapp dag, var bakis hela dagen och sov som en stock till och från
Skönt att unna sig lata dagar men lite ineffektivt. Borde ha städat eller pluggat hehe.
Har precis hört av pojken igen och han kommer hem om ca 2 timmar, ska laga mat och städa innan de tänkte jag.
Har fått många intressanta läsar kommentarer vilket ja tänkte svara på, dock inte de för privata.

1. har testat tallriksmodellen till dig som undrade, men är inte lätt när man har en liten halvdan ekonomi och dyrt med
nyttiga och goda grönsaker, men äter mer på sommaren då lever ja i princip på sallad och en kött bit ungefär.
Så det lär vända.
2. och sen de där med att må själsligt dåligt och ha en konstig självbild, jo jag går o pratar hos kurator men handlar inte om utseedet på de sättet utan mer mina inre konstiga demoner som ja inte kan förklara. Och ja mår bättre nu än vad ja har mått och någon dag kommer jag må ännu bättre det är ja övertygad om.
Konstig själv bild vet ja inte om jag har, vet att mitt BMI ligger för högt relaterat till min längd, men vet att jag oxå är vädligt stark och har mkt muskler vilket gör att BMI blir högre då muskler väger mer än fett.

Nog om det nu, fick för övrigt mitt nya schema på jobbet, jobbar 4 helger, ledig 1 jobbar 4 ledig en fram till studenten.
Dessutom är ja uppsatt på lördag och söndag efter min student på fredagen, men dom försvinner nog för tänker inte studsa upp halv 7 dagen efter studentdagen. Eller de ska ja kanske ändå men då ska ja fira min morbror som blir något forskarexamen något något inom läkar yrket, tror han blir överläkare eller chef eller något men är inte säker.
Nej nu måste ja sätta igång om ja ska hinna allt :)

Roligt med alla läsare! Tack!
3 Kommentarer
Lovisa

Tusen tack för dina kommentarer. Sötnos, du gör mig glad =) Jag vill även beklaga sorgen angående din bror. En förlust är alltid en förlust. De har det bra där uppe och vakar oss :) vad kul att den gör det för det är det som är mening och att jag ska få skriva ut en del. Jag känner mig som en tickande bomb i vissa fall ;) Hoppas du haft en kanon helg! Kram Lovisa.

2009-03-01 @ 20:42:06
URL: http://prinssesansglamour.blogg.se/
Ludmilla

Du säger att du känner dig dålig...

Vad är definitionen av att vara en bra person?

2009-03-01 @ 22:00:16
URL: http://ludmilla.se
Sara

- Jepp

2009-03-02 @ 16:11:28
URL: http://modigs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: