obalans

2009-03-09 - 19:30:10 / Träning och kost
Frukost: 2 rost mackor, 1 glas vatten
Lunch: 40 g fisk och 1 äpple
Middag: Korv med hemmagjort potatismos + äpple

Träning:
12 min kondition (lame ja vet) 30 min styrka.

Idag har ja varit totalt genom snurrig, och mått lite halv illa, kunde inte träna så länge så blev basta istället.
Kom hem o åt o sen sovit. Orkar inte göra något.. allt snurrar. Det är normalt i och för sig för mig men nu är min
kropp totalt i obalans. Käkar p-piller o har inte missat något så egentligen så ska ja bli monster nästa vecka
men fick min mens idag :S jätte knäppt.. har inte känt något utan märkte direkt.. Men kan ju förklara mitt illamående då.
Fast var liksom inte riktigt som mens, så vete fan. får väl blir ett läkar besök nu om de ska fortsätta vara konstigt.
Eller så är de bara knäpp period med nytt sätt att äta. (vilket ja inte följer såå bra.) haha
3 Kommentarer
Ludmilla

Fina Cissi,

Nu verkar det ha snurrat till ordentligt i dina tankar. Detta är inte alls bra.

2009-03-09 @ 21:54:40
URL: http://ludmilla.se
Anonym

2009-03-10 @ 23:47:20
Momo

Håller med Ludmilla! Gå med i Viktväktarna, innan du helt förstör din framtida hälsa! Nu är du inne på fel väg! Kram

2009-03-10 @ 23:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: