Sjuk

2009-03-10 - 13:25:57 / Träning och kost
Idag var ja hemma från skolan, försökte resa mig ur sängen vid sex imorse
och upptäcker att reser ja på migg så kommer jag trilla ihop eller spy så nej tack.
Låg i sängen fram till tio tills ja var tvungen för o gå på toa. Gick upp och åt frukost.
Frukost: 2 fullkornsbröd, 1 kopp te, 1 glas juice
Lunch: Grönsakssoppa m, potatis, morot, palsternacka och purjo.
Middag: 1 banan
Träning: Orkar ja blir de nog en promenad på en halvtimma, timma. men just nu orkar ja inte ens stå upp mer en tjugo minuter innan ja måste sätta mig ner för att ja är så snurrig och har så ont i magen.

Fattar inte vart det kommer ifrån, känner mig svag o de brukar ja inte göra. ap knäppt..
Imorn bär de av till Uppsala universitet och kolla på olika program, först ska ja se psykologprogrammet, sedan socionom och sist sjuksköterske tror jag jag valde =) Måste åka hemifrån vid halv 7 för att hinna med bussen i nyk vid halv 8..
Kommer hem till nyk vid 17 för att vara i okle vid kvart i 6 kanske. Rolig och instressant dag, hoppas inte ja mår såhär då bara..
3 Kommentarer
Ludmilla

Tycker du att det är svårt att förstå varför du känner dig svag?

Middag: en banan...



Hoppas att du hade det trevligt i Uppsala. Var bor du annars?

2009-03-11 @ 16:33:26
URL: http://ludmilla.se
Camilla

Intressanta "program" :) själv är jag också intresserad av alla 3 som du nämner, fast det är ett tag kvar för mig.



Kram/C

2009-03-11 @ 19:39:23
URL: http://doden.blogg.se/
Ludmilla

Man kan få KBT-utbildning som Socionom också! Det kommer att finnas ett jättebehöv av KBT-terapeuter i framtiden så det finns säkert möjlighet att vidareutbilda sig även som Socionom.



Nästa gång du kommer till Uppsala kan vi väl ta en fika!

2009-03-11 @ 21:15:39
URL: http://ludmilla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: