Trött som tusan efter jobbet

2009-03-29 - 16:11:56 / Cissi möter världen
Är riktigt trött idag efter jobbet, inte nog med min stressade morgon med
förseningar och skit jag har även stressat runt på jobbet.
Jobbat tugnt idag dessutom så lite ont i axlarna. Missade bussen hem
så fick ta nästa och nu sitter jag äntligen hemma.
Funderar på träningen ikväll men kan inte bestämma mig om jag orkar eller inte.
Känns som om ja börjar bli febrig igenn, hoppas verkligen inte det är så.
Vill skriva samhällen faktiskt för har nu ett bättre ämne och flow, men är trött på datan
Så ska nog vila en stund innan ja tränar om ja nu bestämmer mig för det.
Update senare ikväll!
2 Kommentarer
Malin

Hoppas du piggnar till snart :) Jobb inom vården (för det var väl det du gjorde?) kan både vara stressande och tungt. De senaste sommaren har jag varit inom hemtjänsten, det är inte lika tungtbelastande.



Det är riktigt jobbigt med två pass efter varandra men det är sååå himla roligt också :) Min sambo är på gymet och tränar samtidigt och han brukar inte vara klar inom 2 timmar så då passar det utmärkt med två pass efter varandra för mig. Sedan är jag van med långa träningspass, tävlade för ett par år sedan i brottning och då tränade vi extremt mycket. :)



Ha en fin söndagskväll!

2009-03-29 @ 17:41:25
URL: http://malinjoe.blogg.se/
sara

Hej där! Nu har jag gjort lagen och skrivit lite info om tävlingen som drar igång imorgon.. Du är med i mitt lag (LAG FETTO) ..jihoooo! Vi ska vinna! ;) Bara att du skriver om du undrar något. Kram/Bananen

2009-03-29 @ 18:02:34
URL: http://bananensvikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: