jadddo

2009-05-17 - 21:18:45 / Cissi möter världen
Ätit en god middag precis, blev senare idag eftersom vi ska försöka hålla oss vakna hela natten
tills vi ska med bussen vid 04.50 :) Så vill sova på planet sen.
Flyget tar 6 timmar, och vi landar vid 16.10 där nere. bara 1 timma+ tidsförskjutning så det är skönt,
hmm börjar bli lite nervös i magen, inte för att åka men för att lämna allt en stund o sen veta
att katten är hos min bror. hehe. Smsade nyss o hörde hur de gick o då låg hon och sov antagligen av utmattning efter att ha spanat runt hela lägenheten. hehe.
Nu sitter jag och kollar på darling när han kör lite spel på datan, funderar på o läsa en bok eller kanske
skriva de sista ur geografin, men ja vet inte. Känner helt enkelt inte för det.
Hörs i natt igen, ska ju sitta vaken så något måste ja ju underhålla mig med .-.
3 Kommentarer
Malin

Hoppas ni får en jättetrevlig resa! :)

2009-05-18 @ 09:26:13
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Think Thin

Jag ska köra på naturdiet nu ett par dagar :) Nutrilett har jag svårt för... Men 4 kilo är asbra!! Starkt jobbat! :)

2009-05-18 @ 11:35:12
URL: http://thinkthin.blogg.se/
bitte

Hej vill tipsa dig om min lilla tävling du kan vinna

En vin väska och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: