Att våga

2009-11-02 - 23:48:52 / Mellan himmel o jord
Jag har bestämt mig, jag måste försöka en gång till. Måste sträva mot min dröm, mot det jag velat göra länge nu. Det jag har tränat mig till. Jag vill testa en gång till. Bära eller brista. Imorn ska jag ringa ett samtal. Jag vill. Ska kolla om jag kan ta 3 månaders brejk från skolan, behålla min plats komma tillbaka igen och hoppa på nästa kurs igen. Och läsa upp de kurser jag missar över sommaren och vintern. Jag behöver göra ett försök, helst komma in för att känna att jag lyckats med något, känna att jag duger för mig själv. Känna mig stark. Jag behöver förverkliga något och bevisa för mig själv att jag kan, att jag finns. Nu har jag bestämt mig, ska bara våga att ta steget imorn, lyfta på luren. Ringa ett samtal. Det är allt som krävs.
2 Kommentarer
Anonym

Go girl!

2009-11-03 @ 08:38:12
Ludmilla

Vad härligt! Ja, man måste våga!

Jag tror på dig!



Kram

2009-11-04 @ 18:12:02
URL: http://ludmilla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: