Get down on your knees, whisper what I need

2009-11-13 - 18:05:08 / Mellan himmel o jord
Vill skrika åt mig själv, skärp dig för fan.
Men vad skulle ilskan tjäna för syfte?
Vaknar inte mer till liv för det,
springer mot väggen frivilligt ändå.
ANDAS
Det är inte det att jag är stressad,
eller att jag har mycket saker jag måste göra
Det handlar om att jag pressar mig själv till 210%
i varenda sistuation jag är i.
FÖRSTÅ
Känner mig förtillfället fet, ful och fel,
fast jag har en fin klänning på mig
Ätit bra mat denna vecka och ÄR vacker.
Bara för att jag inte tränat är jag 3F
ANSVAR


För övrigt vill jag bli långhårig igen, tröttnat på det oformbara som korthårig..

Korthår   Halvlångt med lugg  Långthår

Vad skulle ni välja?


Nobody can go back and start a new beginning,

but anyone can start today and make a new ending.

2 Kommentarer
MoMo

Du kanske behöver kosttillskott! Apoteket har!!

2009-11-13 @ 19:30:13
madelene

Du passar fint i lugg :)

jag har kört lite gi metod lite min egen, alltså tänka på vad man stoppar i sig och hur man förbränner. Mycke träning ligger bakom min viktminskning..

Duktigt 4 kilo, fortsätt kämpa!

kram

2009-11-22 @ 15:59:58
URL: http://.maddizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: