Lugn helg med att jobba

2009-11-22 - 12:27:19 / Cissi möter världen
Jobbade förmiddag igår och ska jobba eftermiddag/kväll idag,
känns skönt att få in lite xtra innan jul men samtidigt lite tråkigt att jobba
när älsklingen väl är hemma. Men så är det ju i livet sen så bara lära sig.
Imorn ska ja till min psykolog på morgonen och sen är de körskolan som gäller och sen massvis pluggande.
Har praktiskt prov på torsdag och seminarium imorn och träning onsdag och jobbar fredag.
Så blir en skönt lugn vecka:P
2 Kommentarer
Jessica

sv: Gud va glad jag blir, tack så mycket! :) Jag längtar till simmaren när jag ser dom för det va så jäkla varmt den dan ( jag fick faktiskt solsting på riktigt) ;)

2009-11-22 @ 13:11:07
URL: http://jessicaasklof.blogg.se/
MoMo

Hej! Du verkar hålla igång! Tar du Körkort? Duktig du är! Ska du köpa bil sedan? <3 MoMo

2009-11-24 @ 06:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: