Mår illa

2009-11-09 - 07:56:44 / Cissi möter världen
Tror kroppen säger ifrån, säger ifrån för vad vet jag inte (eller jo jag vet) men vill inte veta.
Mår illa, har ont i huvudet. Somnade för 4 timmar sen, ska nu sätta mig på körskolan och veta vad jag gör bakom ratten, tryggt när jag knappt ens vet hur man gör kaffe. Nej.
Försökte äta en macka (ingenting med GI, för jag orkar inte just nu) men den gick inte ner, sitter med en kopp kallt kaffe som jag ska försöka dricka upp ihopp om att jag ska bli pigg. Se glädjen idag.
Idag är det ingen bra dag, jag har varit med om bättre.
När varje liten nerv i kroppen gör ont och när allt gör en illa mående då tror jag nästan att ångesten har ett namn.
Min kropp säger till mig att stanna, titta upp, säga ifrån, prata. (jag ska)


En söt bild ifrån i Fredags,
1 Kommentarer
MoMo

Cissi! Du är jättefin i din klänning! Hade du inte skrivit om din mage.. Man SER inte magen,Det som syns är det blanka överdelen! En perfekt klänning att trolla bort med! Gå in för sådana A-formade modeller på kläder! Ta fram dina fördelar, det du tycker är nackdelar, döljer du! Var Rädd om dig!!

2009-11-09 @ 13:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: