Risk 1an, sovmorgon och träning

2009-11-04 - 11:38:44 / Träning och kost
Tog en skön lång och härlig sovmorgon idag, helt ljuvligt =)
Åt sen havregrynsgröt, jag kunde inte stå imot det längre, så syndade med det idag.
Men till lunch blir det sallad och torsk så där kommer vettigheten in.
Nu ska ja snart dra ner till gymmet och träna lite, väntar på att Lea ska plocka upp mig.
Sen hinner jag lagom hem och ta det lugnt, äta lite för att ta bussen in till körskolan och göra
riskutbildning, dvs lyssna på droger, alkohol och alla risker med trafiken i 3 timmar, sen blir man godkänd.
Har körlektion på fredag, första gången på ett tag nu, hoppas de inte blir en massa snö till dess, de blir ju jobbigt.
hehe.

Frukost: Havregryns gröt med mandel kärnor och 1 dl mjölk
Lunch: Panerad torskfilé med sallad
Mellanmål: Clementin
Middag: Clementin + shake
Träning: 40 min styrka 20 min kondition (som det ser ut just nu)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: