Snurrig i huvudet

2009-11-25 - 10:51:52 / Cissi möter världen
Jag är rätt så snurrig i mitt huvud just nu, pluggar på förfullt till tentan nästa vecka men är osäker på hur mycket mer som går in efter varje dag man nöter.
Sen dessutom så frågar massor hur är det där och varför osv vilket gör att jag blir ännu mer osäker på om jag tänkt rätt eller undrat rätt osv. Så nu tänker jag helt skärma av mig från omvärlden och plugga skälv för att inte
tro att jag tänkt fel och börjar tänka om i fel banor. Jag får helt enkelt lita mig på min magkänsla och det säger mig att det är rätt så som jag tänker. Aja, ni fattar hela svängen.
Idag var de lön och studielån, roligt när man jobbat en dag i hela oktober så efter alla skatter, a-kassa-kommunal osv så hade jag hela 128kr i lön. Fantastiskt. Det räcker till ett nytt block och en penna ungefär. Eller en hel dröse mjölk. Men kändes lite larvigt. I december kommer det se liknande ut, men har dock jobbat än så länge 3 dagar i november och dom tre var på helger vilket ger lite mera + i kassan.

Nej detta var bara en liten update, nu får ja köra bil med min sambo oxå så igår körde vi ut till spåret och gick 2,5km och sen körde hem igen. helt perfekt! Nu ska jag göra en liten frukost av tonfisk och ett stekt ägg tänkte jag sen blir det plugg mani!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: