So when do I give up what I’ve been wishing for.

2009-11-11 - 11:31:49 / Cissi möter världen
Idag ska jag baka GI-bröd efter ett jätte gott recept jag hittade HÄR.
Sen ska ja göra lite frukost och få i mig något, sen blir de plugga om vårdtanterna,
gå ut o gå, försöka träna lite, kolla lite julisar och städa :)
Imorn har ja en ny körlektion ska bli grymt roligt nu när ja gått vidare rätt fort.
Ska gå igenom landsväg och något mer vad det nu var. Känns som om det är rätt nära tills
ja får det rosa plastkortet i handen. Siktar på till våren nästa år. Runt Januari, februari!

Gi går faktiskt riktigt bra, vägde mig idag trots att det inte var en väg dag, och har hittils gått ner 4 k, vilket betyder 0.8k sen förra veckan. Vet dock att ja inte ätit så mkt de senaste dagarna och så så kan höra ihop därför.
Så ska inte li försvånad om nästa vecka inte visar samma nedgång.

Nu måste ja komma igång med mig själv, klockan är ju redan halv 12 och ja sitter fortfarande i pyjamas och
inte ätit frukost, så får bli en brunch och resten. haha
1 Kommentarer
Anonym

Cissi! Make your own Whish! You have only ONE LIFE!!

2009-11-11 @ 20:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: