39 graders feber, hostig och snorig. I övrigt mår ja skit bra!

2009-10-19 - 14:09:45 / Cissi möter världen
Kom hem från militär övningen 1 dag tidigare i brist på uppgifter till oss figuranter.
Kom hem lördag kväll och då satt sambon och hans kompis och spelade wow, så ja hoppade på och wow nördade hela kvällen. VAr lite slut när jag varit vaken i 21 timmar utan sömn (inte mkt men ändå)
Sen vaknade jag på söndag morgon och var helt väck, kände lite smyg feber, och halsont.
Men men, forsatte dagen med en promenad och allt. Sen vart de läggning och då smällde febern till 38,7 i feber och jag hostade, min hals gjorde dunder ont och hela jag skakade av kyla, trots värmen under 2 dun täcken så frös jag.

Tack Fänrik Andersson, nu är jag sjuk!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: