En tripp till Uppsala.

2009-10-04 - 18:58:51 / Cissi möter världen
Åkte till Uppsala idag med mamma och älsko,
Kusinerna hade ju fyllt år, hela 3 och 1 år. Samma ålder som mina minsta syskon är i.
Dem är så söta i den här åldern, spralliga och fyllda med liv. Riktigt roligt att se hur mycket de växer också, men de förstås har ju inte setts på några månader nu.
Blev god mat och god tårta så nu är jag mätt för flera dagar fram över känns det som.

Imorn börjar en ny kurs i skolan, vårdvetenskapens grunder. Känns helt okey, första veckan är det bara 3 böcker att läsa, dock är det en bok med 4 kapitel på engelska så tar lite längre tid den här gången. men känns annras rätt bra. Halv ointressant det första då det är mkt om historiska punkter i utvecklingen.
Går första dagen bara till halv 3 så det är största positiva.

Sitter och lägger in bilder som jag tagit med den nya kameran, blev riktigt snygga bilder faktiskt.
Dock tar de himla lång tid med datan och programvaran så blir i nästa inlägg ni får se lite bilder.
Ska nu sätta mig och skriva något meningsfullt och intresse värt känner jag.
Hur har eran helg varit?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: