Inte ens min stekta bacon smakar gott

2009-10-27 - 07:56:15 / Cissi möter världen
Jävla skit morgon, börjar jag att ja legat och hostat och snörvlat hela natten,
jag som trodde allt var över gällande förkylningen
Sen tappar jag mobilen i toaletten, i ren panik tar jag upp den där jäkla telefonen och torkar av den och donar.
Sen när jag väl går på toa sönder stressad eftersom baconen på spisen steker på fullvärme så upptäcker jag att jag fått mens, och det suger hejdlöst jävla mycket.
Och nu ska jag på ett jäkla skit seminarium och lyssna på massa böcker som handlar om döden och hur man ser på döden, så denna dag kan nog fan inte bli bättre. Elller jo, måste köpa en ny jävla mobiltelefon för en massa pengar, + att jag måste sy min jacka då den gått sönder efter 4 användningar..
1 Kommentarer
Madde

ingen bra dag med andra ord. Tycker lite synd om mobiltelefonen som fick sig ett ofrivilligt dopp och kollapsade.

2009-10-27 @ 13:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: