Städat och Duschat

2009-10-10 - 12:42:14 / Cissi möter världen
Nu har jag precis kommit ut ur duschen, känslan att vara ren det är fan i mig skönt alltså.
Förstår att när man ligger ute i flera veckor i lumpen att duschen på förläggningen eller hemma måste vara bland de skönaste, iallafall tycker jag det.
Ska snart ut på en 4 dagars övning nästa helg, ska bli grymt kul!
Ska åka iväg att handla tapeter senanare sen oxå, tapetsera en fond vägg i vardagsrummet är det tänkt :D
Imorn fyller sambons farmor år, så då blir det åka iväg och äta kaffe och bulle.

Tränat 2 gånger denna vecka än så länge, planen är imorn kväll oxå. Jag ska komma igång, -5kg till Julafton är planen.


smärta är svaghet som lämnar kroppen

Smärta är temporärt, stolthet förevigt

/Okänd
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: