Studiedag och jobb

2009-10-12 - 13:30:57 / Mellan himmel o jord
Vaknade vid halv 10 imorse, och direkt när jag vaknade ringde jobbet och undrade om jag kunde jobba eftermiddag. Och eftersom jag inte har jobbat på ett tag så tackade jag ja till det givetvis. Även om ja gärna hade tagit den där koppen te med Emma vid två som vi planerat från början. =( Men eftersom ja måste säga ja tack till jobbet nu i början för att få fler tider så gjorde jag det. Men men nog om det. Har även skrivit klart de jag skulle skriva till skolan, samt läst lite mer i den engelska boken och tagit ut lite anteckningar till morgondagens grupparbete :)

Har lyckas riktigt bra med mina första två mål denna dag,

Frukost: 2 kokta ägg (äter bara äggvita) 1 burk Makrill i tomatsås, 1 burk mini morötter 1msk hasselnötter. + 1 glas vatten med c-vitaminer.

Lunch: ½dl ris, ½ paket bacon (ca75g) grönsallad och majs + 1 glas vatten.

Till middag ikväll blir det nog kokt korv och en massa sallad om jag är hungrig, annars blir det nog en kopp te och en banan :) Min motion idag blir att jobba mellan 14.30-21. Är relativt rörligt jobb då man cyklar mellan alla boende samt att man hjälper de äldre med olika saker.
Fryser som en tok just nu, så sitter o tittar på min katt som ligger otroligt skönt i sängen, skulle vara jäkla skönt att sova bredvid henne :P

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: