vänt upp och ner på dygnet

2009-10-05 - 07:34:35 / Mellan himmel o jord
I helgen har jag totalt vänt upp och ner på mitt dygn, gick och la mig halv 3 fredag och halv 2 på lördagen, Igår somnade jag runt halv 1 men problemet idag var att jag skulle upp klockan 7. Aja har jag åstakommit det själv får ja ju stå mitt kasst med en trött och förbannat seg morgon. haha
Dricker en kopp varm choklad, fryser och är snuvig och har ont i magen.
Idag blir det en ny kurs, det gillar jag =)

Ska sola och simma med mamma efter skolan i Nyköping, det ska bli lovely att röra på sig och få lite quality time med mammsen. Fast vi umgick ju hela dagen igår i Uppsala men då hade vi fokus på kusinerna.
Fick riktigt bra bilder på mina små kusiner, så ska nog göra tavlor av dom hemma sen =)

Vad ska ni göra denna Måndag?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: