dåliga updates

2009-09-12 - 11:32:50 / Cissi möter världen
Har varit dålig med updates på senaste tiden, har helt enkelt varit föör trött..
Denna vecka har jag jobbat måndag-tisdag-fredag Och pluggat tisdag-torsdag.
Börjar komma mer och mer in i livet som student, även iom CSN inte gett mig mina pengar än
som är det mest irriterande. Hur svårt ska det vara att fatta ett beslut? men men.
Denna helg är jag ensam hemma då sambo har övning med försvaret.
Skantz sov här från torsdag till fredag och dom drog fredag morgon, har det tydligen jätte bra
och får äta hur mkt dom vill på donken, det skulle då ja inte vilja men bättre att få någon mat en en svält övning en hel helg haha. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska pyssla med får se.
Först och främst frukost och gå och handla lite.

Vad ska ni göra denna soliga lördag?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: