Första uppropet avklarat

2009-09-01 - 08:02:38 / Cissi möter världen
Igår var jag i Eskilstuna hela dagen, klarade av första uppropet och fick lite info.
Skolan verkar rätt okey i sig, lektioner endast tisdagar och torsdagar. Hemma plugg resten av dagarna.
Men de jag inte gillade var allt farande och flängade till Eskilstuna. Så ska kolla vilka som har bil o se om man kan betala bensin istället för massa jäkla busspengar. Idag är jag hursom helst i Nyköping.
Ska få ännu mer information och gå in på första ämnet. Vårdpedagogik.
Ska jag vara ärlig känns det fortfarande inte bra, vill inte plugga och så är det bara.
Men ska göra det bästa av situationen, var en del som verkade trevliga och så Så kanske till och med trivs bättre än jag tror att jag skulle göra. Aja. Jag ger det en chans. Funkar det inte så testar jag något annat.
Ämnet är ju intressant men att sita i en skolbänk är inte intressant.

Dags att äta frukost nu, börjar inte förän 10 idag så kan ta de lugnt 1 timma till tills bussen går.
Trivs ni på era nya/gamla linjer eller Jobb?
1 Kommentarer
Malin

Jag trivs verkligen med de kurser som jag läser och de jag läser med nuförrtiden. Men jag börjar bli lite trött på att plugga. Detta är ju mitt fjärde år, direkt efter gymnasiet började jag också.. men inte långt kvar nu :)



Hoppas du trivs bättre med tiden!

2009-09-01 @ 08:20:42
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: