Humor

2009-09-20 - 10:51:41 / Cissi möter världen
Det är ju lite roligt, cyklade till jobbet imorde och var där till 06.50 helt lagom tid och bra och allt. För att då få reda på att jag jobbar eftermiddag och slutar klockan 16. Alltså hade det blivit en jäkla komunikationsmiss. haha
Jag cyklade hem igen, kröp ner i sängen med älskling som inte fattade något o då var klockan 7. hehe.
Så nu har jag vaknat på nyss och kommit fram till att det är lunch. hehe.
Igår såg vi flickan som lekte med elden och blev faktiskt ganska besviken, tyckte den var hoppig och påmide om en typisk b-film i svensk action typ. En lite bättre beck typ. Men men. Den var inte dålig men den var inte 5 stjärnor. Den får nog 3 stjärnor utav mig och Andreas.
Nu ska vi ut och gå efter lunch och sen bär det av till att jobba!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: