I knew I had won

2009-09-12 - 20:09:41 / Cissi möter världen
Nu börjar det bli lite för tråkigt för att vara ensam hemma, legat o degat mer eller mindra hela dagen i soffan. Det har visserligen varit grymt skönt och jag behövde hel vila vilket jag har fått. Men eftersom jag inte rört mig mer än till affären idag känner jag min onödigt tjock :P Och inte nog med det köpte jag en  liten godis påse för hela 20kr idag som står på vardagsrumms bordet och ser gott ut. Men nu är jag inte sugen längre när ja ätit upp all choklad..
Suck suck suck.. haha. Ibland får man unna sig lite.

Har idag även ansökt till att göra GSU för hemvärn (känns otroligt begiet i jämförelse med lumpen)
men vill försöka på alla chanser jag kan. Är en 3 månaders utbildning någonstans i Sverige, jag sökte till Norrköping/Linköpings gruppen. Så får vi se vad de säger. Man behöver inte ha gjort lumpen eftersom du får hela 3 månaders gsun.. Men men. Vi får som sagt se vart det hela kan ta mig.. Funderar även på aspirant utbildningen till officer men hatar det där jävla beep testet.. Grejen är att jag kan springa 3 km på 15 minuter.. har sprungit det på 13 i 2an på gymnasiet.. men.. Jag harat ett beeptest när man ska springa 20m vända och sprringa tbx och så tills du gjort dina 3 km. För då springer jag inte.. haha Jag kanske inte blir något alls. Kanske ska ge upp drömmen om mitt militär liv. Har ju alltid min älsklings militär kläder att använda och låtsas vara tuff i om dagarna haha. Not...

Nu börjar lägenheten bli mörk, är endast datan som lyser så är nog inte så konstigt egentligen. Kom ingenstans med mitt städande idag. Har bara sovit. Är typ allt jag gör nu för tiden när jag kommer hem. Sover och sover. Fattar inte varför..

Nu börjar jag komma in i mitt melankoliska bort tappade jag som jag alltid gör när jag är ensam. Därför avslutar jag detta inlägg och kommer in med ett nytt inlägg senare...

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: