Jag ska kämpa jag ska slå

2009-09-15 - 15:38:16 / Träning och kost
Jag ska kämpa mig framåt, jag ska slåss på allt som står i min väg
Jag vill ha en brinnar glös, en okontrollerad eld som släpper sig lös
längs horisonten. Jag behöver någon som puschar, peppar och skriker på mig
så att jag verkligen tar tag i träningen..
Gick 1 timma idag, alltid något, imorn ska jag köra aquafys och gymmet eller bara gymmet.
Vill ju så gärna allt just nu, får ommönstra fick jag reda på.
Har ju alltid velat in i militären, människor kommer bli stolta om jag kommer in där.
Och nu verkar jag ju inte ens komma så långt. Inte alls. baaah.
Frågan är om jag ska åka dit ommönstra och typ verkligen cykla järnet allt jag kan.
Och sen hoppas på att det väger upp att jag väger mer än jag borde för deras perfekta mallar.
eller skita i allt vad militären heter och vara en loser som inte kunde full följa den där militära drömmen
utan bytte dröm till att bli sjuksköterska och ha en underbar Framtid med min Sambo.
Det känns mkr närmre, mycket bättre. Ibland vill jag nog ha alla delar av kakan utan att ens kämpa för den,
som rika ungar gör eller sånna som bara gör så och trampar på någon annan. Men det är ju inte jag,
jag är inte sån. Kommer aldrig bli sån..

åååh Jag har HJÄRNKAOS
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: