Läser och Läser

2009-09-21 - 16:52:57 / Mellan himmel o jord
Idag har min dag sett ut såhär, frukost, läsa-läsa-ta in-läsa-läsa LUNCH- läsa-läsa-reflektion-läsa-läsa
Jag förstår nog inte ens hur många sidor jag har läst idag.. usch.
Förstår det mesta i en bra grad och tror jag vet hur jag ska lägga upp mitt skrivande,
men jag förstår inte 1 bok, ocjh jag förstår ingenting utav den.
Vi ska läsa en bok som Heter Mästarlära som handlar om lärande genom lärlingar osv.. Men förstår den inte, känns som den är skriven på 1800talets svenska och meningsbyggnaderna är skit knäppa. Men men.
Hoppas på att den boken har fastnat i mitt bak huvud så jag säger något smart om den på det seminariumet.

Nu håller jag på och lagar mat och diskar, och plockar. Ska rengöra Perkulatorn och plocka bort lite skit i kattlådan då blir min lilla familj glad =) Mest glad blir nog jag för tycker inte om oreda :P haha
Nej back to business som dom säger i Hollywood!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: