På jobbet

2009-09-20 - 16:25:57 / Cissi möter världen
Ibland känns det så meningslöst detta, komma till jobbet fyra men inte ha en uppgift förän 5. Visserligen hade jag idag rätt mycket att läsa ikapp men ändå. Hm. Gick så en 80min power walk i skogen med andreas idag oxå, det var skönt:) Vill inte börja klaga men allt började redan imorse när jag var på jobbet tidigt. Jag har sån jäkla mensvärk att jag skulle bita den som säger fel saker, så tur att mina tanter o bröder är snälla idag då. Försöker läsa så mkt jag kan nu med alla böcker har två kvar till tisdag men är ledig imorn så är ingen fara. Måste börja på mitt arbete nästa helg oxå, är ändå ensam hemma så är perfekt:) min sambo är så söt.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: