Dont worry, be happy

2010-04-07 - 17:00:19 / Lite jaa
Har beslutat mig för att sluta gå hos psykologen, även om jag vet att det hjälper mig
men just nu orkar jag inte vara så djupt i mig själv och leva samtidigt.
Så jag tar en paus, en paus från att läka inombords. Det ska nog gå bra ändå
Det är mitt liv som jag lever.
Känner mig stolt ätit nästan 600kcal på 2 dar nu, älska cambridge och den här gången ska min självdiciplin vara bättre. Tränade 1 timma med lea och jollan på gymmet. Har redan träningsvärk, kanske är dags att bli duktig
och träna lite oftare, men inte just nu. Viktigaste är att jag håller kosten så får resten komma sen.
Har ett liv förutom kost och träning, fast det inte verkar så.

Ibland blir jag kär i känslan av att sabba mig själv
Ibland blir jag nästan förtvivlad över vad jag låter mig göra mot mig själv
Ibland skiter jag i alla känslor och bara lever,
Idag är en sån dag, och då mår jag bra.
No worries
1 Kommentarer
elin

Hej,pga flytt har jag rensat hela min garderob till bra priser.Kika gärna in min blogg,tack.

2010-04-07 @ 17:27:58
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: