I wish I could go back to bed

2010-08-12 - 09:45:55 / Cissi möter världen
Jag springer med öppna armar mot väggen framför mig,
jag har sagt det förut jag vet.
Jag är inte hungrig längre, skriver ju upp mina kcal om dagarna och ska ligga på runt 1500kcal när jag jobbar
och sådär, nu kommer jag precis upp i 800-900 och då har jag verkligen ansträngt mig.
Visserligen gör det inte mkt att jag inte äter för känner mig trött hela tiden så blir inte direkt extra trött.
Jag är sur och grinig hela tiden, känner mig elak.
Allt jag vill är att sova, min första tanke när jag vaknar är att jag vill gå och lägga mig igen.
Bara sova..


Min underbara katt som sitter vid köksbordet och väntar på mat hehe!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: