A kiss can be just a kiss

2010-12-16 - 20:10:40 / Cissi möter världen
Min första kyss, jag tror jag kommer ihåg vem det var.
Jag vet att jag gick i lågstadiet, jag gillade en pojke som hette daniel.
Han var rätt lillgammal för sin ålder. Han hade en läderplånbok som alla tyckte var jätte ful och gammal men som han gillade för det var ju hans.
han kom hem till mig med rosor han hade hittat på stan i något stånd.
Han frågade min mamma om lov för att ta med mig till skoldansen.
Ja han var en mycket mystisk liten pojke.

Han kysste jag för första gången i ett fråd vi hade som vi sov i en natt,
det var inte kallt men lite udda. Allt för att vara i fred.
Jag, Daniel och en tjejkompis.

Det var nog inget magiskt med det, det var bara som det var.
En första kyss i små åldern.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: