A place to be

2010-12-14 - 11:48:27 / Cissi möter världen
Jag vill inte bara vara söt,
Jag vill inte bara vara fin
Jag vill inte bara vara vacker
Jag vill inte bara vara den där naturliga tjejen.

Jag vill vara snygg
Jag vill vara oemotståndlig
Jag vill vara sexig
Jag vill vara hon som alla vänder sig om och tittar på och säger "wow".

Igår under fotograferingen kände jag mig sexig, jag kände mig fearless och snygg.
Jag var inte den där söta lilla flickan. Jag var kvinnan som var sexig.
Längtar till i helgen när jag får se hur bilderna blev.
Lärde mig också hur vackert nakna kroppar är.
Hur innerligt det är att vara naken med en bästa vän, utan att ens se det som sexuellt.
Det var vackert, ett bra vackert.
1 Kommentarer
Beundrare

Ja du var verkligen en sexig kvinna som du skriver =) de ska du veta! snygga bilder

2011-01-20 @ 22:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: