Cut me up with a razor blade that tries to separate the skin

2010-12-14 - 12:12:25 / Cissi möter världen
Har mått så otroligt konstigt, allt började igår.
Jag och Carro satt och analyserade oss själva, vi lekte psykolog åt varandra.
Vi kom in på djupet på varandra vilket slutade med att vi var så deppiga och inåtvända att
vi inte pratade längre. Skumt.

Känslan sitter kvar i min kropp idag, vaknade och kände mig sönderslagen.
Vad var det som blev djupt? Det vet jag faktiskt inte.


Idag blir det en en lugn dag, måste få tillbaka mig själv in i världen sen är det plugg på högvarv.
1 Kommentarer
Carolina

Tack snälla! Kände mig fin i klänningen! :)

2010-12-14 @ 13:01:09
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: