Dag 3, mina föräldrar.

2010-12-02 - 14:05:05 / Mellan himmel o jord
Då var det dags för del 3 av listan, mina föräldrar.
Ja detta var ju inte direkt ett lätt ämne tycker jag.
Men ger det ett försök.


Nu har det gått ytterligare 2 timmar sen jag började skriva detta inlägg
och har mer eller mindre upptäckt att ja inte kommer slutföra det.
Det blir för svårt, för avancerat för mkt helt enkelt.
Så nej. Denna del av presentationen får jag helt enkelt ta senare.
Älskar min mamma, har alltid gjort och kommer alltid att göra,
har ingen relation med min äkta far så han är inte ens värd att nämna här tyvärr.
Har en underbar plats pappa som jag älskar över skyarna, han är mitt allt, min stöttepelare.

En annan dag, kanske detta går...
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: