Del 6 - Min dag

2010-12-06 - 23:44:23 / Mellan himmel o jord
My day, what happend on this day?

Jag vaknade av mitt illamående, hujeda mig vad glad jag kommer vara när min mens är slut och illamåendet lika så!
satte mig och tog en kopp kaffe och sedan skulle jag ut och jogga, var snor halt.
Så fick gå i så rask takt jag kunde. Jag vet att jag gick ganska nära kanten där det är oplogat för att få bättre fäste sen utan att jag vet vad som har hänt så ligger jag ned på backen. Min första tanke var, oj såg någon mig nu? sen var det mera, vad är det som har hänt, vad gör jag här?
Jag hade visst tuppat av eller svimmat hur man nu säger. Inte slagit i någonstans, ingen skada men bara lite shaky och lite rädd.. Gick mina steg hemåt där jag åt en mandarin och sen senare när illamåendet slutat så fick jag i mig lite lunch..

Sedan har min dag gått ut på att nörda, ikväll släpps world of warcraft expansionen cataclysm, och jag har gjort dailies på alla charsen så jag snabbt kan lvla.. Shiet låter som en nörd.
Men har inte haft bättre för mig! Imorn ska jag iallafall plugga!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: