Jag tycker inte om äggula!

2010-12-21 - 07:56:41 / Cissi möter världen
Börjar bli trött på dessa ägg, samma visa imorse dublla äggulor..
Måste blivit några konstiga hybrid ägg i denna förpackning, men men tur har jag en sambo som äter upp gulorna åt mig!

Sitter nu och äter lite frukost, sen blir det ner till gymmet och köra lite.
Ska börja ladda upp för vårruset 2011 nu!
Funtar på om man ska springa i både norrköping och i Sthlm, eftersom norrköping ligger lite tidigare tar man det som testlopp och med målet att jogga igenom hela rundan.
Sen kör man Sthlm som en press och bestämmer en tid man vill klara sig under. Låt säga 5km på 25 minuter eller något. Nu kommer jag inte klara den tiden det tror jag inte. men säg eftersom jag inte är en löpare och aldrig tränat löpning så är kanske ett realistiskt mål 40min? Vad tror ni?

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: