Jogging

2010-12-16 - 06:58:35 / Träning och kost
Sitter och gör mig redo här på morgon kvisten, dricker kaffe och vatten och tar c-vitamin och b -vitamin
sen är det dags för en joggingrunda innan frukost! Blir inte långt men jag ska fan i mig jogga hela vägen runt.
Nu ska jag pressa mig själv liiite till, liiite hårdare. Äta liiite mindre!
Snart är iallafall 6kg förbi!



Det är oredigerat, det är macro objektiv och det är Björn som tagit bilden i Uppsala.
Fått snart alla oredigerade, längtar tills det är färdiga i bruk, detta är bara en sneakpeak..
2 Kommentarer
Anonym

min godis bit :)

puss

2010-12-16 @ 09:01:26
Staffan

Hupp! Träna inte för hårt-mycket-ja... vet inte? Stressigt kanske? Härlig blogg iaf! -Håller stenhårt på dig! //S

2010-12-31 @ 03:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: