vilken dag!

2010-12-03 - 14:01:42 / Cissi möter världen
Vilken dag det har varit en så länge!

Vaknar klockan 7 av att jag mår så fruktansvärt illa, går på toa och går och lägger mig igen.
Skuklle träna med fina Marcela idag och baka lussekatter, men det går inte riktigt ihop
när allt man vill göra är att kräkas. (äckligt men sant)
Så min dag har istort sett gått utt på att göra så lite som möjligt för att inte framkalla några kräkningar.
Nu börjar mitt illamående gå över men så fort jag anstränger mig så kommer det tillbaka.
Jäkla ruttet måste jag säga.

Igår tränade jag hemma träning i 30minuter ungefär, lite cirkelträning kan man kalla det.
Fokus låg på kondition (hopprep) och ben över huvuddtaget. Idag har jag sån fruktansvärd träningsvärk i benen att jag knappt kan gå. Jag som måste ut och skotta snö sen i två timmar. Jippi!

Skulle lägga ut lite nya bilder här på bloggen, men har tappat bort min kamera sladd igen,
så får se om det kommer till kvällen när jag orkar leta. Tagit lite härligt snöiga bilder både i förregår och idag.

På dagens lista ska jag berätta om vad jag ätit, kan bli svårt så får ta det senare sen när jag fått i mig något.
Sitter nu med en kopp kaffe och en pepparkaka, så ska försöka få i mig en nyttig sallad till kvällen är väl planen.

Ska ta en buss ner mot centrum snart och hämta ut ett paket på posten, ingen aning om vad jag kan ha beställt dock :S
Hoppas jag klarar mig utan att spy elelr må illa.. Snöar för fullt ute nu så hoppas bussen kan komma i lagom försenad tid.. Är glad om den kommer 10minuter senm, istället för 40minuter som den brukar vara..
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: