Bestämma sig, huh?

2010-02-14 - 18:17:36 / Träning och kost
Sitter i valet och kvalet. Känns som om jag står och måste bestämma mig nu.
Hur ska jag göra med skolan, ska jag fortsätta trots alla tvivel och utan motivation?
Eller ska jag ta ett uppehåll här och komma tillbaka till hösten igen?
Jag vet inte just nu. Har varken ork/lust/motivation/glädje i att plugga just nu.
Hela min kropp skriker att jag vill ha ett break. Och jag behöver ett.

Eat to much again, food was alright, but ate the sweet stuff, the cake afterwards. Not much but still more
than I should. Sorry, dear prescious brain. Ill have to work it out tomorrow.
Hatar ångest över det jag äter, hatar att jag inte slutar tänka på det.

Står på minus 4 kg nu. tror inte det är någon förändring från förra veckan, sadly..
När jag väger 70kg då tänker jag berätta det, då tänker jag vara lite nöjd. tills dess får ni bara reda på om jag går uppåt eller neråt. Nu är det skam siffror i att säga vad jag väger.. haha. Aja har ju en bra bit kvar till tre siffrigt, skulle jag komma över 90 då skulle jag nog fan skjuta mig själv. Så illa är det ju inte..
Men sen är jag ju bara 1.69cm lång därför är allt över 69kg övervikt.. Även om de är muskler är det fortfarande övervikt.. Suck.. Gener och anlag var det jag, en gnutta själv diciplin (som jag har rätt mkt just nu) och en massa jävlar annama så ska det gå.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: