Ibland har jag svårt för att tala, att säga som det är.

2010-02-09 - 15:05:23 / Orden från mig
Jag måste få säga det här, annars kommer jag aldrig få det sagt
Jag vill att du ska få veta, du är mig så nära fast så långt borta.
Jag saknar dig, saknar dig något enormt.
Det är en sån liten sak, men jag måste verkligen få det sagt.
Du är så långt ifrån mig, fast du alltid är mig nära.

Önskar jag kunde prata med dig dagligen, läsa av hur du mår
Jag vill lukta på din parfym, se vad du har på dig.
Prata som vi gjorde en gång i tiden, vara lite bråkiga och tokiga.
Önskar jag hade dig igen, som jag hade dig förut.

Musik strömmar genom högtalarna och jag tänker tyst för mig själv
att du måste verkligen veta nu, veta hur det ligger till.
Jag saknar dig, jag saknar dig så himla mycket.
Vissa dagar så tänker jag inte på det alls, men idag saknar jag dig mer än vanligt.
Kanske för att dagen inte gått någe bra, eller för att det var så mysigt sist vi sågs.

And as we lie here and let the world fade away
The sunrise tries to end it while we try to stay

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: