körlektion - plugga - plugga - Jobba

2010-02-16 - 08:41:09 / Cissi möter världen
Japp denna dag ser exakt lika dan ut som förra tisdagen med ett undantag att jag
ska jobba kväll idag.. Var nästan 2 veckor sen jag jobbade sist så en hel del att läsa på nu..
Aja..
Nu blir det först en liten naturdiet dricka och sen göra sig iordning, på bussen, in mot nyköping och sen köra bil och åka hem igen. Skööönt.
Sen blir det immunologi, tsm med vankomycinresistensa staphylococcus aureus, de ni! haha
Nej men alla jäkla bokstavs kombinationer ska läras in idag.. MRSA, VRSE, VRSA, EHEC, EPEC, ETEC, GAS, osv osv... haha

Känner mig glad idag, faktiskt :) Måste nog vara för att jag somnade klockan 9 i soffan igår och sen la mig i sängen vid halv 11 och sov hela natten. Var längesen det var så lätt att sova. Så riktigt sköönt!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: