Orkar inte göra allt samtidigt

2010-02-05 - 07:58:46 / Cissi möter världen
Är helt slut i kroppen, slut i huvudet och känns som att jag somnar bara jag tittar på kudden.
Men icke sa nicke, full fart idag med. Skola mellan 9-12 och sen psykologen och sen träffa Emma.
Senare sen hem, andas, äta, gå ut och gå och sen sova. För imorn bitti jobbar jag ju igen.
Imorn fyller min kärar bror år oxå, kommer dock inte riktigt ihåg hur mkt, 23 eller 24 någonstans där,
så ska väl hem och dricka kaffe till honom då :)

Hittat ett jätte roligt program på hälsovakten.se eller ja halsovakten.se
Där man räknar ut exakta kaolri intag för dagen, vad allt innehåller osv.
Smidiga diagram och allt. Riktitgt roligt.
Igår åt jag för 1197 kcal, och gjorde av med 400kcal på motion. Helt okey för att ha jobbat och inte haft tid till mkt.
Äter dock för mkt järn och för mkt kostfibrer i min kost, så ska se vad jag kan ändra på.
Dock är det ju bra med järn för tjejer, speciellt för min del nu när lingonveckan trädit in. vakna av mensvär=inte okey!

Nej nu måste jag göra mig iordning..
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: