Ska man unna sig något eller inte?

2010-02-16 - 16:20:21 / Träning och kost

Kan inte riktigt bestämma mig gällande semlan, tycker den är god om man tar bort grädden
då jag inte gillar grädde, men samtidigt ser jag bara kalorier när jag tittar på den.. Usch..
Men vet att den är god, men vad har jag gjort för att förtjäna den då?
-Inget...

Hade en grymt bra körlektion idag, allt gick skitfint satte alla upp/ned växlingar, alla korsningar, var 1 rondell som bråkade för mig men annars gick det hur fin fint som helst. Lycka!
Har pluggat igenom alla instuderingsfrågorna till tentan på fredag. Men tycker det är grymt svårt att hålla isär allt och hålla reda på allt.
Längtar till darling kommer hem då blir det en lång skön powerwalk. Ska mäta denna runda eftersom jag bara mätte på ett ungefär igår. Rundan igår tror jag bara var 5km. Idag får jag bestämma rundan så ska se till att hamna på någonstans där omkring. + något moment i gången som ska vara lite extra jobbigt. Vet precis! haha.

Dagens alla måltider då:


Frukost: Naturdiet + 2 glas vatten
Lunch: 1 ägg, 1 kyckling filé stekt i peppar och timjan, 1banan. (var inte vidare hungrig, och blev en jäkla blandning) haha
Middag: Naturdiet + 2 glas vatten

Får väl se om jag ska klämma in en semla här, men då kommer ja ju få in kolhydrater.. Jag som ätit så fina proteiner idag :) Unnan jag mig semlan har jag ätit för 900kcal så kanske är okey ändå? Fast fortfarande, jag borde vänja av mig söt saker.. och det är nu!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: