The world spins madly on

2010-02-19 - 21:23:42 / Träning och kost
Hörde en låt på radion imorse, har inte hört den på länge..
Var med Kelly Clarksson, because of you. Älskade den låten förut men har inte hört den på flera månader nu..
sen hörde jag den idag och fastnade för en speciell bit..

I watched you die
I heard you cry
Every night in your sleep
I was so young
You should have known better than to lean on me
You never thought of anyone else
You just saw your pain
And now I cry
In the middle of the night
For the same damn thing

Och på något sätt blev jag väldigt berörd, kände mig träffad på alla möjliga konstiga vis. Kopplade till min bror,
kopplade till mitt liv som barn eller när jag var mkt mkt mindre om man säger så då..
Hur du kunde sitta och berätta hur dåligt du mår, hur synd det var om dig. Blir bara förbannad nu,
då tog jag på mig allt. Det var mitt fel att du mådde dåligt.


Just nu spyr jag på tanken av mig själv, hur jag ser ut, hur jag är, hur jag allt...
Orkar inte tänka på det mer.. Ätit bra kcal idag 900kcal. Är inte hungrig längre.. Mår illa av allt jag stoppar i mig
kanske är lika bra
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: