yaya

2010-02-15 - 13:03:44 / Mellan himmel o jord
Okey.. Hemma nu, var 3 poäng ifrån godkänt. Aja thats life, nu är det nya tag som gäller
så blir det bra!
Kommer fortsätta plugga ett tag till, härda ut praktiken och sen se om det jag känner är samma då.
Nyss ätit lite lunch, mums med potatisgratäng och massa sallad :)
Ikväll blir det smoothien som ja skulle luncha på. men eftersom hjärtat mitt kör lite sånt han med
är det snällast att äta vanlig mat när han inte är hemma hehe.

Tycker det är kul med kommentarer på denna blogg, konsigt nog får ja bara konstruktiva kommentarer ibland elaka kommentarer när personen som komenterar tycker jag gör fel. Men jag får aldrig en kommentar som "gud vad bra, eller duktigt" av denna person när jag äter rätt enligt henne.. så.. Nej ja ignorerar det just nu.
Tar in ord och fraser som är bra för mig, som gör mig glad och som får mig på rätt spår,
trots att det är i all välmening du skriver det du skriver. Vem du nu är..
Dom flesta kör nog med hide ip, eller är alla mina läsare katrineholmare? haha

1 Kommentarer
Malin

bVad skönt att du enbart var tre poäng ifrån. Då tar du den nästa gång! :)



Skit i elaka kommentarer! Bara otroligt fega personer som kommenterar anonymt och elakt.



2010-02-15 @ 14:58:08
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: